Procedura de prevenire a spalarii banilor

Conform Legii 129/2019

Contine procedura interna de aplicare a Legii 129, masuri de cunoastere a clientelei, raportarea catre Oficiu, masuri de protectie a informatiei si angajatilor

in format word, editabil, 50 de pagini

80 lei

Poti comanda aici

Cum ajungi in posesia comenzii?

Completeaza campurile de mai sus, vireaza contravaloarea lucrarii (80 de lei) in contul Nord Vest Consult SRL (cod fiscal 18007184) - RO32INGB0000999905205937, ING Bank Cluj.

Daca doresti sa primesti lucrarea mai repede ne poti trimite o copie sau un print screen al dovezii de plata la adresa delia@contzilla.ro.

Cuprins:

1. Prevederi legale aplicate de companie

2. Definitii ale termenilor

3. Procedura de implementare a Legii 129/2019 in cadrulcompaniei

3.1.Desemnarea persoanei si stabilirea atributiilor care ii revin

3.2.Reponsabilitatile generale ale persoanelor desemnate.

3.3.Reguli generale pentru toti angajatii

4.Masuri de cunoastere a clientelei

4.1. Masuri standard de cunoastere a clientelei

4.2. Masuri simplificate de cunoastere a clientelei

4.3.Metode practice de identificare a tranzactiilor care implica spalarea banilor

5.Procedura de evaluare a riscului

5.1.Criterii de evaluare a riscului

5.2.Procedura de evaluare a riscului

6.Procedura de raportare a datelor catre Oficiu.

6.1. Tipuri de raportari

6.1.1. Raportul de tranzactii cu numerar

6.1.2.Raportul pentru tranzactii suspecte.

6.2.Depunerea declaratiei privind beneficiarul real

7.Procedura de protectie a informatiei si a angajatilor

7.1. Protectia informatiei

7.1.1.Confidentialitatea datelor

7.1.2.Protectia datelor cu caracter personal

7.2. Protectia angajatilor

8. Organizarea functiei de de audit intern.

9.Instruirea angajatilor

10.Pastrarea evidentelor

Anexa 1 Raportul de tranzactii cu numerar

Anexa 2 Instructiuni completare raport de tranzactii cu numerar

Anexa 3 Raportul de tranzactii suspecte

Anexa 4 Instructiuni de completare raport de tranzactii suspecte     

 Legea 129/2019 prevede ca:

Important

Entitățile raportoare stabilesc politici și norme interne, mecanisme de control intern și proceduri de administrare a riscurilor de spălare a banilor și de finanțare a terorismului, care includ cel puțin următoarele elemente:

a) măsuri aplicabile în materie de cunoaștere a clientelei;

b) măsuri aplicabile în materie de raportare, păstrare a evidențelor și a tuturor documentelor conform cerințelor din prezenta lege și de furnizare promptă a datelor la solicitarea autorităților competente;

c) măsuri aplicabile în materie de control intern, evaluare și gestionare a riscurilor, managementul de conformitate și comunicare;

d) măsuri aplicabile în materie de protecție a personalului propriu implicat în procesul de aplicare a acestor politici, împotriva oricăror amenințări ori acțiuni ostile sau discriminatorii;

e) instruirea și evaluarea periodică a angajaților.

Copyright © 2020. All rights reserved.